"Le Grand Paris Express" sa má stať základom rozvoja celého regiónu hlavného mesta, slúžiť obciam, hospodárskym subjektom, ako aj miestnemu obyvateľstvu a ponúkať nebývalý inovačný potenciál:
Štyri nové linky metra obiehajú hlavné mesto a zabezpečujú spojenie s tromi parížskymi letiskami, obchodnými štvrťami a výskumnými inštitúciami. Takto spájajú približne 165 000 podnikov so systémom verejnej dopravy a každý deň prepravia viac ako dva milióny cestujúcich do práce. Podľa plánovacieho úradu "Le Grand Paris Express" vytvorí nové modely mobility, uľahčí dopravu medzi predmestiami a lepšie prepojí regióny v okolí Paríža s hlavným mestom.
S cieľom vytvoriť priestory, ktoré už nebudú určené len pre tranzitnú dopravu, bola funkcia staníc od základu prehodnotená. V budúcnosti už stanice metra umiestnené v centre nebudú slúžiť len dochádzajúcim na nastupovanie a vystupovanie z vlaku, ale aj obyvateľom na nakupovanie, bývanie a prácu.
Okrem výstavby tunela pre linku 16 je francúzska stavebná spoločnosť Eiffage poverená výstavbou 26 súvisiacich stavieb a piatich staníc.
Za jeden z budúcich uzlov "Le Grand Paris Express" sa považuje kruhová budova stanice "Gare du Bourget".
S priemerom približne 64 metrov a hĺbkou približne 30 metrov sa nachádza uprostred trojuholníka, ktorý ohraničujú dve železničné trate a štátna cesta.
Tieto všeobecné podmienky kladú enormne vysoké nároky na plánovanie a realizáciu, ale aj na použité zariadenia. Aj preto sa spoločnosť Eiffage v oblasti upevňovacích technológií spolieha na spoločnosť fischer.
Injektážna malta fischer FIS EM Plus zabezpečuje predovšetkým bezpečný a rýchly postup na stavbách spoločnosti Eiffage. "FIS EM Plus je pre nás skutočným riešením problémov," hovorí Massir El Alama, projektový manažér spoločnosti Eiffage.
"Ďalším plusom je aj to, že môžeme maltu ľahšie skladovať. Nepotrebujeme ďalšiu vyhrievanú miestnosť alebo kontajner. Jediná vec je, že epoxidová malta nesmie zamrznúť."
Spoločnosť fischer je kompetentným a spoľahlivým partnerom aj pre chodníky a kostru koľajových dosiek v tuneli. Pretože s FBS II 14 a FBS II 8 dokáže technické oddelenie spoločnosti fischer vyriešiť všetky prípady zaťaženia len s dvoma výrobkami, čím sa znižuje počet výrobkov, ktoré sa majú použiť pre spoločnosť Eiffage.Tým sa pre nás výrazne znížilo riziko chýb v aplikácii na stavenisku.
Kvalita bola vždy najvyššou prioritou spoločnosti fischer a odráža sa v mimoriadnej životnosti každého výrobku fischer.
V oblasti stavebníctva sa v normách ETA pre štandardné konštrukcie predpokladá očakávaná životnosť 50 rokov, preto všetky metódy navrhovania vo všeobecnosti vychádzajú z týchto 50 rokov.
Pre projekt "Le Grand Paris Express" však platia ešte vyššie požiadavky. Pre dôležité a veľké infraštruktúrne projekty, ako sú tunely metra, viadukty, jadrové elektrárne atď. je totiž predpísaná garantovaná životnosť 100 rokov. Návrh všetkých konštrukcií musí vychádzať z tejto špecifikácie. Všetky konštrukcie musia byť prispôsobené tejto špecifikácii. A použité výrobky musia tiež spĺňať predpokladanú životnosť 100 rokov.
V prípade chemického upevnenia pomocou injektážnej malty FIS EM Plus, spoločnosť fischer požiadala o európske technické posúdenie (ETA) špeciálne na tento účel, aby mohla poskytnúť dôkaz o výkonnosti výrobku požadovaný pre Európu.
Ako silný partner veľkých projektov, ako je napríklad "Le Grand Paris Express", si fischer uvedomuje svoju zodpovednosť voči klientom a zákazníkom.
Kvalita výrobkov, konkurencieschopné ceny a vysoká dostupnosť výrobkov hrajú ústrednú úlohu, ale v žiadnom prípade nie sú všetkým, čo sa počíta pre úspešnú spoluprácu.
Pravidelná prítomnosť na staveniskách a rýchla a presná reakcia technického oddelenia spoločnosti fischer umožňujú vyvinúť riešenia na mieru, ktoré optimálne zohľadňujú individuálne požiadavky a okolnosti projektu.