Výkonný prostriedok pre riešenie problémov s dlhou rozpernou časťou.
Vaše výhody na prvý pohľad
Univerzálna s viacerými kotevnými hĺbkami. Rámová hmoždinka fischer SXRL má jednu z najrozmanitejších produktových rád. Dlhý rozperný prvok s variabilnou kotevné hĺbkou 50/70/90 mm
u SXRL 8 a 10 a 70/90 mm u SXRL 14 robí z tejto rámovej hmoždinky s kotviacou úžitkovou dĺžkou až do 360 mm naozaj všestranný výrobok.
Rôzne kotviace hĺbky sú upravené v európskom technickom certifikáte (ETA), ktoré zohľadňuje každú triedu stavebných materiálov:
50, 70 a 90 mm pre SXRL 8 a SXRL 10, 70 a 90 mm pre SXRL 14.
Dlhá rozperná zóna prvku s tromi kotevnými hĺbkami robí z rámovej hmoždinky SXRL flexibilný produkt pre rámové aplikácie, a teda na najuniverzálnejšie rámové kotvenie v sortimente fischer.
Dlhé rebrá zabraňujú tomu, aby sa hmoždinka počas inštalácie otáčala. To zaisťuje dodatočnú bezpečnosť, najmä ak sa má aplikovať hlboko.
Prostredníctvom špeciálnej geometrie hmoždinky s rozpernými rebrami v tvare písmena V je zaťaženie rovnomerne rozmiestnené vo vŕtanej diere. Poskytuje lepšiu využiteľnosť vo všetkých stavebných materiáloch a vynikajúce hodnoty zaťaženia.
Kotevná hĺbka 50 mm: Do betónu, pevných a dutých stavebných materiálov pre SXRL 8 a SXRL 10
Kotevná hĺbka 70 mm: Do všetkých stavebných materiáloch - z betónu, pevných stavebných materiálov, dutých stavebných materiálov a pórobetónu.
Kotevná hĺbka 90 mm: Do dutých stavebných materiálov a betónu SXRL 8 a SXRL 14, v betóne SXRL 10.
Typ FUS (šesťhranná skrutka s pred-tvarovanou podložkou a kotviacou objímkou so širokým okrajom) je dokonale vhodná na upevnenie kovových konštrukcií. Znemožní sa kontaktná korózia medzi základnou doskou a skrutkou kotvy.
Princíp fungovania
V dutinových stavebných materiáloch obe rozperné zóny prenášajú šetrne napätie do stavebného materiálu. Druhá zóna je citlivejšia voči vnútorným priečkam, a tak aj ony pomáhajú prenášať zaťaženie.
V pórobetóne a v plných stavebných materiáloch, pórobetóne sa obe zóny spoja v jeden dlhý prvok, ktorý rovnomerne prenesie zaťaženie do stavebnej konštrukcie.